Visita a l’Arxiu i al Campanar d’Esparreguera!

L’alumnat de 3r hem anat a visitar dos espais molt importants del nostre poble.

Hem sortit de l’escola ben aviat i hem anat caminant fins al Campanar per poder visitar-lo. Hem pujat totes les escales, que no eren poques, i ens han anat explicant un munt de coses que no coneixíem sobre el segon campanar més alt de Catalunya.

Després, hem esmorzat ràpidament, perquè l’arxivera Rosa Maria ens esperava a l’Arxiu municipal. Nosaltres ja havíem buscat una mica d’informació per saber que hi havia en aquest lloc, però ella ens ha explicat i mostrat molts documents interessantíssims de la història del nostre poble.

Entreu al Classroom de la vostra aula per veure més fotos.