Sortida de tardor

El passat divendres 27 d’octubre vam fer una sortida tot l’alumnat de la Comunitat de Mitjans i Mitjanes. Vam gaudir d’un dia fantàstic a l’Areny del Molí, a Olesa de Montserrat.

L’alumnat de 2n i 3r va donar la benvinguda als nens i nenes de 1r a la nova comunitat, rebent-los amb una gran pancarta i obsequiant-los amb un clauer. A continuació, vam esmorzar junts i juntes, i va començar la gimcana! Per grups vam poder gaudir de quatre proves ben divertides, on vam fer mímica, relleus, jocs cooperatius amb uns cèrcols i també un joc de guiar-nos a cegues. Ens va fer un dia molt bonic i ens ho vam passar d’allò més bé!

Per finalitzar la sortida, vam dinar tots plegats i plegades i vam tenir una bona estona de joc lliure on vam poder investigar una mica l’entorn i fer més vincle entre totes les persones de la comunitat.

Aquí teniu algunes fotos:

Properament, podreu entrar als Classrooms de la vostra aula per veure totes les fotos d’aquesta sortida.