SEGONA RONDA DE RACONS

Hola nenes, nens i famílies!

Comencem nova ronda de racons! En aquesta ocasió, també n’hem fet 6 per poder realitzar les propostes en grups més reduïts. Aquí us deixem una explicació sobre allò que anirem fent en aquestes estones. Podeu veure algunes fotos del material de cada racó!

– RACÓ MATEMÀTIC: “Rellotges”. Aquest racó ens ajudarà a aprofundir en el coneixement de les diferents hores. Podrem practicar amb els diferents rellotges per així comprendre la relació entre els rellotges analògics i digitals, també aprofitarem per escriure les hores, així com per ordenar i mesurar el pas del temps en hores, quarts d’hora i mitges hores.

– RACÓ LINGÜÍSTIC: “Playmobils”. A partir de la creació d’una escena amb els diferents ninos, elaborarem un diàleg per així avançar en l’escriptura de textos. Una vegada realitzat el diàleg, assajarem l’escena per tal de fer la representació.

– RACÓ TAC I LINGÜÍSTIC: “Processador de textos”. Aquest racó ens endinsarà en el món dels ordinadors. Començarem a familiaritzar-nos amb l’escriptura als Documents de Google per tal d’anar agafant pràctica i utilitzant les diferents eines que ens proporciona. A les instruccions del racó haurem d’anar comprenent allò que llegim per tal de seguir els passos donats i anar fent els canvis necessaris en els nostres textos. És important que, des de casa, comencem a anar entrant al Drive per poder agilitzar l’accés utilitzant la direcció de mail i la contrasenya.


– RACÓ MATEMÀTIC: “Al mercat”. És important anar coneixent el sistema monetari que utilitzem, per això, aprofitarem per fer la compra al mercat i fer operacions per tal d’identificar el preu total de la nostra compra. Farem ús de bitllets i monedes, per realitzar càlculs amb diferents quantitats d’euros i cèntims. Aquest racó ens facilitarà el pagament de compres i, fins i tot, la comprovació del canvi a l’hora de pagar amb diferents bitllets.

– RACÓ ARTÍSTIC I LINGÚÍSTIC: “Imatges artistes”. Farem d’artistes. Aprofitarem diferents obres d’autores i autors per reproduir allò que creiem, és a dir, en un primer moment, llegirem un text amb una explicació sobre la tècnica que fa servir una pintora o un pintor, però sense mirar el seu quadre. Llavors, nosaltres crearem una obra segons el que ens imaginem després de llegir el text per més tard observar l’obra, fer una comparació i una valoració del nostre resultat. Utilitzarem diversos materials com aquarel·les, ceres, colors, papers…

– RACÓ ARTÍSTIC: “The OffBits”. Amb una maleta amb diferents eines, anirem creant uns robots. És un racó que ens ajudarà a utilitzar el tornavís, cargols… i un munt de peces per poder assolir el nostre objectiu. Manipularem els diferents materials, haurem de fer ús i comprendre les instruccions donades per reproduir el model i, sobretot, cuidarem la maleta per tal de conservar aquest material tan interessant.

Entreu al Classroom de la vostra aula per veure més fotos.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>