Relleu de delegades 2n torn

Avui a l’escola hem fet l’acte de relleu dels delegats i delegades! Ha estat un moment genial de passar el testimoni a nous rostres plens d’energia i idees fresques. Els delegats i delegades del 1r torn han compartit les seves valoracions i, a més a més, han també compartit els seus desitjos de cara als infants que els substituiran. Els nous delegats i delegades estan llestos per prendre el relleu i fer que la veu de l’alumnat continuï sent escoltada. És emocionant veure com la tradició continua amb noves cares al front!