RACONS A 6èC

Fa unes setmanes que els i les alumnes de 6è vam començar els racons.

Els racons són com una espècie de jocs que fem per millorar la expressió oral, l’escrita, la lectora i les matemàtiques. Els racons els fem cada any i durant  aquest trimestre fem els següents: diariblog, draw your life, la màquina del temps, la família, les fraccions i mesures i  el “speed cups.”

A continuació farem una breu descripció per explicar en què consisteixen els nostres racons:

Draw your life: aquet racó consisteix en gravar i  dibuixar la vida que t’imagines de gran en una pissarra blanca. Després, amb l’Ipad, ens gravem la veu i després fem un muntatge amb la app Imove on vinculem la nostra veu amb la imatge.

Diariblog: escriure un article a la web de l’escola a partir d’un treball fet classe o sobre algun esdeveniment que hagi passat durant la setmana.

La màquina del temps: es tracta d’obrir diferents caixes les quals tenen uns cadenats calculant diferents problemes que surten a les fitxes.

Speed cups: l’speed cups es tracta d’ordenar els elements d’una frase  els quals estan desordenats. Cada element té un color igual que els cubs. El/la primer/a que ordeni correctament la oració guanya.

Fraccions i mesures: practicar els canvis de les unitats de mesura a realitzant diferents càlculs utilitzant diferents utensilis.

La família: l’objectiu és crear una imatge amb uns ninos i mobles de fusta i fer una escena. Després amb l’Ipad has de gravar-te explicant la teva escena. A continuació, el/la company/a ha d’escolar la teva explicació i recrear l’escena que havies muntat.

I fins aquí els nostres racons.