ELS RACONS D’AQUESTA SETMANA

AQUESTA SETMANA LA CLASSE DELS PARDALS VOLEM COMPARTIR AMB VOSALTRES ELS RACONS QUE HEM FET A LA CLASSE!

CADA MATÍ, QUAN ARRIBEM A L’ESCOLA, TROBEM L’AULA ORGANITZADA EN DIFERENTS RACONS DE TREBALL. ELS NENS I NENES SÓN LLIURES DE TRIAR QUINA PROPOSTA ELS VE MÉS DE GUST DUR A TERME LES ÚNIQUES CONSIGNES SÓN: RESPECTAR EL NOMBRE D’INFANTS QUE CABEN A CADA RACÓ, SEGUIR LA PROPOSTA I INTENTAR PASSAR PER TOTS ELS RACONS DURANT LA SETMANA. JA PORTEM MOLT TEMPS A L’ESCOLA I ELS PARDALS SÓN CAPAÇOS D’ORGANITZAR-SE EL SEU PROPI TEMPS LA MAR DE BÉ!

AIXÍ DONCS, AQUESTS SÓN ELS RACONS QUE HEM TREBALLAT AQUESTA SETMANA:

EL RACÓ MUSICAL, ON HEM TINGUT EL XILÒFON I EL METAL·LÒFON.

LA PDI, ON HEM POGUT FER DIBUIX LLIURE:

EL RACÓ D’OBSERVACIÓ DE LES ERUGUES DE SEDA:

EL RACÓ DE LES FUSTES, ON HEM D’ESCOLLIR UN SOBRE AMB LES LLETRES DEL NOM D’UN COMPANY O COMPANYA DIBUIXADES SOBRE UNA FUSTA I ORDENAR-LO:

SEGUINT AMB EL TREBALL DEL NOM, TENIM UN MURAL ON PODEM ASSOCIAR CADA NOM AMB LA SEVA FOTO:

EL RACÓ DE LA CUINETA, ON TREBALLEM EL JOC SIMBÒLIC:

EL RACÓ DE PSICOMOTRICITAT:

EL RACÓ D’EXPERIMENTACIÓ:

EL RACÓ DE LES BALES, ON TREBALLEM LA MOTRICITAT FINA:

SEGUINT AMB LA MOTRICITAT FINA, TENIM EL RACÓ DELS DINOSAURES, ON HEM DE TALLAR EL PLÀSTIC QUE ELS COBREIX I TREURE’LS AMB LES PINCES. UN COP HEM ACABAT TORNEM A MUNTAR EL RACÓ PER A QUE PUGUI FE-LO ALGUN ALTRE COMPANY O COMPANYA.

EL RACÓ DELS TRENS:

EL RACÓ DELS TRENCACLOSQUES

I, PER ACABAR, EL RACÓ DE LES CONSTRUCCIONS:

TOTES AQUESTES PROPOSTES ES VAN RENOVANT EN FUNCIÓ D’ALLÒ QUE NECESSITEM TREBALLAR O DE L’INTERÈS QUE GENEREN AL GRUP.

FINALMENT, VOLEM COMPARTIR AMB VOSALTRES EL POEMA DE LA PRIMAVERA QUE HEM ESTAT APRENENT A LA CLASSE:

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>