AQUESTA SETMANA LA CLASSE DELS PARDALS VOLEM COMPARTIR AMB VOSALTRES ELS RACONS QUE HEM FET A LA CLASSE!
CADA MATÍ, QUAN ARRIBEM A L’ESCOLA, TROBEM L’AULA ORGANITZADA EN DIFERENTS RACONS DE TREBALL. ELS NENS I NENES SÓN LLIURES DE TRIAR QUINA PROPOSTA ELS VE MÉS DE GUST DUR A TERME LES ÚNIQUES CONSIGNES SÓN: RESPECTAR EL NOMBRE D’INFANTS QUE CABEN A CADA RACÓ, SEGUIR LA PROPOSTA I INTENTAR PASSAR PER TOTS ELS RACONS DURANT LA SETMANA. JA PORTEM MOLT TEMPS A L’ESCOLA I ELS PARDALS SÓN CAPAÇOS D’ORGANITZAR-SE EL SEU PROPI TEMPS LA MAR DE BÉ!
AIXÍ DONCS, AQUESTS SÓN ELS RACONS QUE HEM TREBALLAT AQUESTA SETMANA:
EL RACÓ MUSICAL, ON HEM TINGUT EL XILÒFON I EL METAL·LÒFON.
LA PDI, ON HEM POGUT FER DIBUIX LLIURE:
EL RACÓ D’OBSERVACIÓ DE LES ERUGUES DE SEDA:
EL RACÓ DE LES FUSTES, ON HEM D’ESCOLLIR UN SOBRE AMB LES LLETRES DEL NOM D’UN COMPANY O COMPANYA DIBUIXADES SOBRE UNA FUSTA I ORDENAR-LO:
SEGUINT AMB EL TREBALL DEL NOM, TENIM UN MURAL ON PODEM ASSOCIAR CADA NOM AMB LA SEVA FOTO:
EL RACÓ DE LA CUINETA, ON TREBALLEM EL JOC SIMBÒLIC:
EL RACÓ DE PSICOMOTRICITAT:
EL RACÓ D’EXPERIMENTACIÓ:
EL RACÓ DE LES BALES, ON TREBALLEM LA MOTRICITAT FINA:
SEGUINT AMB LA MOTRICITAT FINA, TENIM EL RACÓ DELS DINOSAURES, ON HEM DE TALLAR EL PLÀSTIC QUE ELS COBREIX I TREURE’LS AMB LES PINCES. UN COP HEM ACABAT TORNEM A MUNTAR EL RACÓ PER A QUE PUGUI FE-LO ALGUN ALTRE COMPANY O COMPANYA.
EL RACÓ DELS TRENS:
EL RACÓ DELS TRENCACLOSQUES
I, PER ACABAR, EL RACÓ DE LES CONSTRUCCIONS:
TOTES AQUESTES PROPOSTES ES VAN RENOVANT EN FUNCIÓ D’ALLÒ QUE NECESSITEM TREBALLAR O DE L’INTERÈS QUE GENEREN AL GRUP.
FINALMENT, VOLEM COMPARTIR AMB VOSALTRES EL POEMA DE LA PRIMAVERA QUE HEM ESTAT APRENENT A LA CLASSE: