Analitzem els carrers de la Plana!

Hola, hola!

Aprofitant l’Eix d’escola, Creixem cuidant, hem sortit a investigar una mica quina és la situació dels carrers més propers a la nostra escola.

De bon matí, hem fet grupets molt reduïts i hem anat a observar aquells carrers que havíem repartit uns dies abans per organitzar-nos millor.

A l’aula, havíem comentat els aspectes que hauríem de tenir en compte a l’hora d’analitzar els carrers per tal de pensar possibles millores i fer un barri més inclusiu i adaptat a les necessitats de totes les persones.

Carpeta i full en mà, ens hem apuntat allò que hem pogut veure, per després fer una posada en comú a l’aula i decidir quines solucions podem trobar-hi.

Entreu al Classroom de la vostra aula per veure més fotos.