Amic invisble

A l’escola Pau Vila fem un tipus de festa en el que els alumnes de la comunitat de grans agafen un paper amb un nom a la sort i a la persona que li hagi tocat li ha de fer un regal amb material de casa seva.

Cada any els alumnes porten els regals fets l’ultim dia del primer trimestre, és a dir el 21 de desembre, el mestre agafa un regal i diu el nom de la persona per qui es el regal, aquella persona obre el regal i intenta adivinar qui li ha fet el regal.

Aquest any les paperetes ens les donaran aquest divendres 27, és a dir, demà.

Aquest any amb el Covid-19 és diferent, seguim fent els regals a casa pero els hem de portar una setmana abans perquè els deixarem en ” Quarentena”