Presentació de l’escola + vídeo

18 de gener de 2022

Què cal tenir en compte per triar escola?

Us compartim una sèrie de recursos i articles per ajudar-vos en aquest moment tan decisiu per vosaltres com a famílies.

Com triar escola?

El maldecap de triar escola

Com triar escola

La decisió final (escrit del Departament)

Amb tota la informació, com a família, heu de tenir clars quins són els aspectes que considereu més importants; valoreu totes les opcions i escolliu el centre que més compleixi amb les vostres expectatives.  Un cop prengueu la decisió, confieu que heu triat la millor escola per a la vostra filla o fill, confieu en el centre i confieu en l’equip professional que hi ha. A l’escola tothom treballa perquè l’estada del vostre fill o filla sigui feliç i pugui desenvolupar-se i créixer com a persona, tot promovent-ne la igualtat d’oportunitats, i afavorint-ne l’equitat, la cohesió social i la convivència.

18 de gener de 2022

COMPARTIM LA INFORMACIÓ PER VENIR A CONÈIXER L’ESCOLA

Es farà en format digital. Hi ha dos opcions de dies. Cal que envieu un correu a l’escola (escolapatufetsantjordi@xtec.cat) per dir quin dia podeu assistir. Es recolliran fins la setmana abans que serà quan enviem convocatòria.
En aquesta trobada virtual explicarem el projecte, com funciona l’escola, les bases i el model educatiu i d’altres informacions importants. A la trobada també detallarem quina opció plantegem perquè pugueu conèixer els espais del centre.
Us animem a la trobada i us donem la benvinguda a l’avançada!

Vols saber com és l’escola per dins? Actualment i per la pandèmia els espais han viscut alguns canvis i modificacions… però amb aquest vídeo, fet pels nens i nenes de 6è del curs 2020-2021 es recull l’essència de tot el que passa dins del Patu.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *