Informacions

HORARI

De 12,30 a 15 h.

QUOTES

Els costos fixos es repartiran de tal manera que repercuteixin en tots els usuaris. Això vol dir que si, per exemple, algú no es queda a dinar al setembre o juny, se li podrà retornar només l’import corresponent a la matèria primera.

Donat que les despeses es reparteixen pel nombre d’usuaris, les baixes a mitjan curs podrien ocasionar una desviació de la quota prevista per la resta de famílies.

Segons l’acord del Consell Escolar del junt/2008, per raons de responsabilitat, les famílies que tinguin algun rebut pendent NO PODRAN UTILITZAR NI DE MANERA FIXA NI ESPORÀDICA ELS SERVEIS DE L’ESTONA DE MIGDIA I ACOLLIDA QUE OFEREIX LA COOPERATIVA.

Al mes de setembre es cobra una quantitat a compte, que és inferior a una mensualitat sencera. (100 €)

L’import de la quota del mes d’octubre és la mateixa que la del curs anterior i, un cop aprovats els pressupostos a l’Assemblea de la Cooperativa, el cost total es reajusta i es divideix entre els mesos restants. (125,49 €/ mensuals – curs 23/24). El preu del menú diari per un usuari fix és de 6,87 €.

ABONAMENT DE DINARS

En cas de malaltia es comptarà a partir del 3r dia d’absència del nen o nena. Cal avisar, a secretaria, notificant el primer dia d’absència i quan es torna a incorporar.

Es retornarà la part corresponent a la matèria primera (1,51 € diari). Per recuperar l’import d’aquests dinars, poseu-vos en contacte amb secretaria.

SERVEI DE PÍCNIC

Per als infants que són usuaris del servei de l’estona de migdia, quan fan una sortida de tot el dia, se’ls prepara un pícnic.
En cas de necessitar-ho algun infant que no és usuari habitual de l’estona de migdia, cal dir-ho amb tres dies d’antelació.

DINARS ESPORÀDICS

En cas de necessitat, es pot sol·licitar el servei per un dia concret, cal avisar a secretaria com a màxim a primera hora del matí.

Es podrà abonar a secretaria o carregar-ho al rebut del mes següent, excepte durant el mes de juny, que s’haurà d’abonar a secretaria o abonar-ho mitjançant una transferència bancària.

Els finals de trimestre i els dies que celebrem festes a l’escola (Nadal, Carnestoltes, fi de curs…) acostumen a utilitzar el servei de l’estona de migdia més infants dels usuals. És per això que cal fer una previsió i, per tant, en aquestes dates només podran optar al dinar esporàdic, els qui ho hagin notificat 3 dies d’antelació.