Patulila

La Comissió Patulila és una comissió formada per mestres, famílies i representants de l’estona de migdia. La seva missió és vetllar pels aspectes relacionats amb la coeducació de l’escola, integrant-los de manera transversal en els diferents espais i moments del nostre entorn educatiu. Les propostes i accions que es duen a terme es posen en pràctica de manera transversal, involucrant a tota la comunitat educativa.

La Comissió Patulila impulsa al llarg del curs diferents activitats per visibilitzar i reivindicar la igualtat, treballant en la construcció d’un món més just i equitatiu a través de l’educació. Per exemple, són els impulsors de la jornada del 8 de març (8M), els organitzadors d’algunes formacions per a mestres i famílies i altres propostes similars. A partir d’aquest treball i dedicació, han sorgit accions com l’ús de samarretes liles i el lema que ens acompanya: “JUNTES SOM MÉS FORTES”.

Mitjançant aquestes iniciatives, la comissió promou la consciència de la igualtat de gènere i la importància de treballar junts per a aconseguir una societat més inclusiva i respectuosa. La coeducació és un valor essencial en la nostra escola, i la Comissió Patulila juga un paper clau en garantir que aquesta filosofia s’incorpori a tots els aspectes de l’aprenentatge i la convivència diària.

Amb la col·laboració i la participació activa de tota la comunitat educativa, aspirem a construir un espai de creixement i aprenentatge on la igualtat sigui un pilar inamovible. La Comissió Patulila és una mostra del nostre compromís per fomentar una educació que promogui el respecte i la diversitat, i que prepari als nostres alumnes per ser ciutadans conscients i compromesos amb el canvi positiu en el món.