Comissions Mixtes

Patulila:

Comissió per a la difusió i implementació de la Coeducació i la perspectiva de gènere dins i fora de l’escola. Accions des de la recomanació de llibres per a la biblioteca, diferents xerrades (prevenció del sexisme, la coeducació), festa solidària pel dia de la dona, etc. A través de les Xarxes Socials de l’AFA, s’han fet ressò per fer arribar la seva difusió.

Comunicació:

Comissió creada per millorar la comunicació a la nostra escola des de tots els punts de vista. S’encarrega de treballar i potenciar tant les eines disponibles (pàgina web, correu electrònic, comunicats, …) com el contingut dels missatges, vetllant per a la utilització d’un llenguatge adequat i inclusiu, evitant formes discriminatòries. L’objectiu principal és que la comunicació sigui senzilla, clara, accessible, transparent eficaç i inclusiva.

PatuSostenible:

Comissió creada per adequar tant els espais com els materials de l’escola en l’àmbit de la sostenibilitat i cura del medi ambient. Té com a principal objectiu fomentar i donar suport a les iniciatives que cerquen la millora ambiental dels espais de la nostra escola i del seu entorn, col·laborant en l’educació ambiental i sostenible de forma transversal.

Cop d’Ull:

Comissió que redacta i edita la revista de l’escola que es publica 1 cop l’any. Finançada totalment per l’AFA. Aquesta publicació, elaborada per famílies i mestres, intenta mostrar diferents aspectes de la vida de l’escola i tot allò que l’envolta, les situacions familiars, ambientals, de la ciutat, …

Jornades Pedagògiques:

Cada curs, es realitzen aquestes jornades amb l’objectiu de fer partícips a les famílies d’algun dels aspectes que a l’escola s’interioritzen o es plasmen. Entre altres temes, s’han dut a terme “La Lectoescriptura”, “Infants i Pantalles tant a l’escola com a casa”, “Un, Dos, Tres… Pedra-Paper-Tisora. L’Assetjament Escolar”.

Estona del Migdia:

Comissió que té cura de tant de l’estona d’esbarjo com l’estona de dinar. Té com a objectiu vetllar per a que dins d’aquesta estona de gran importància es fomenti l’autonomia, el respecte i el desenvolupament personal, garantint una alimentació adequada i saludable.

Econòmica:

Comissió que audita i vetlla pel millor ús dels recursos econòmics de la Cooperativa. Realitza un control periòdic dels ingressos i les despeses per garantir el compliment del pressupost anual aprovat.