Comissions Pròpies

Festes:

Comissió que fomenta la relació entre les famílies, els infants, el personal docent i la Direcció potenciant la comunitat mitjançant l’organització d’esdeveniments lúdics, culturals i educatius, com per exemple les xocolatades o les jornades solidàries.

Gegants:

Comissió creada per donar vida als gegants de l’escola.

Patufamílies en Xarxa:

Antiga comissió “Créixer en Família” amb una vessant més amplia a partir d’activitats diverses per fomentar la cohesió entre les famílies de l’escola, com sortides a la muntanya, activitats al barri, esport en família, espais de formació i/o reflexió sobre temes d’educació i criança, etc.

Intercanvi: Comissió que organitza cada any els mercats d’intercanvi de roba, joguines, … amb l’objectiu de donar una segona utilitat i així contribuir alhora en el reciclatge i la sostenibilitat.