Les TAC a l’escola

La tecnologia és una eina que conviu en el quotidià dels nostres infants amb altres recursos per obrir un ventall d’oportunitats educatives. Mitjançant els projectes d’aula, adaptats al nivell de maduresa dels infants, els aprenentatges del món digital els acompanyen en el seu camí diari i guanyen cada vegada més força i presència, especialment en el cicle de grans.

Proporcionem als nostres alumnes una experiència equilibrada i progressiva en l’entorn digital, considerant sempre el seu desenvolupament i nivell de comprensió. A través de diferents tallers i activitats de descobriment del món digital i la robòtica, els nostres infants s’inicien en aquest àmbit emocionant i estimulant.

D’aquesta manera, la tecnologia és una aliada que ens acompanya en el nostre compromís d’oferir una educació completa i actualitzada. Amb una integració responsable i orientada, aspirem a donar eines i estratègies als nostres alumnes per a un futur cada cop més digital i en constant evolució.