Patu Sostenible

La Comissió PatuSostenible és un grup format per mestres, famílies i representants de l’estona de migdia que té la finalitat de vetllar pels aspectes relacionats amb la sostenibilitat a l’escola. La seva tasca es desenvolupa de manera transversal i integrada en tots els espais i moments de la nostra comunitat educativa. Les propostes i accions que s’empren es posen en pràctica de manera col·lectiva, involucrant a tota la comunitat.

Al llarg del curs, la Comissió PatuSostenible impulsa diverses accions per millorar i cuidar els nostres espais exteriors. El seu compromís és promoure la sostenibilitat i el respecte pel medi ambient.

Amb la col·laboració i la implicació de tots, aspirem a convertir l’escola en un exemple de compromís amb la sostenibilitat. La Comissió PatuSostenible és la veu de la nostra preocupació per l’entorn que ens envolta, i el seu treball constant ens recorda que petits canvis poden generar un impacte positiu significatiu. Així, avancem cap a un futur més verd i respectuós amb el nostre entorn, amb la convicció que, junts, podem marcar la diferència.