Extraescolars

L’AFA és responsable de la selecció i l’organització de les activitats extraescolars en el Patufet a través de l’empresa concessionària Fundesplai. Per acord aprovat en el Consell Escolar i l’Equip de mestres, les activitats extraescolars s’ofereixen de 1r a 6è. Habitualment, aquestes activitats s’inicien a principis d’octubre i finalitzen a mitjans de juny.

ASPECTES GENERALS:

• No hi haurà quota de matriculació
  • El cost de l’activitat és mensual
  • Hi ha continuïtat horària amb les activitats de primera hora i piscina (els monitors recolliran als nens a les aules i els portaran a l’activitat)
  • Les inclemències meteorològiques no han d’afectar el desenvolupament de l’activitat prevista
  • La viabilitat de les activitats i l’ajust final del pressupost dependrà del nombre d’alumnes inscrits.
  • Les inscripcions es realitzen al setembre a través de l’APP “Fundesplai” que us podeu descarregar tant per a Android com per a IOS en aquest enllaç. Un cop la tingueu baixada busqueu a l’apartat corresponent el nom del nostre centre: Patufet St Jordi. Si teniu dubtes, ens podeu escriure a afa@patufet.cat
  • Existeixen diferents descomptes pel 2n germà, famílies nombroses, famílies monoparentals i segona activitat contractada