Informacions Covid del moment

10 de gener de 2022

Avui iniciem el 2n trimestre amb les ganes i il·lusió de sempre per tal que els infants trobin en l’escola un espai ric en oportunitats i segur.

Aprofitem per informar-vos que,  tal i com es va anunciar des del Departament, el protocol COVID canvia per aquest trimestre. Us adjuntem informació i un document que explica els processos a seguir i fer. Si, durant aquest temps, hi haguessin canvis o noves informacions, us ho comunicarem.

Les principals novetats:

1. S’indicarà quarantena a un grup bombolla quan hi hagi 5 casos o més o un 20% dels alumnes del grup que hagin donat positiu. En aquest cas, els infants immunitzats* n’estaran exempts i només faran quarantena els alumnes no immunitzats.

*Es considera alumnat immunitzat aquells infants amb pauta completa de vacunació o que hagin estat covid positius en els darrers 3 mesos.

2. En cas de quarantena el temps indicat serà de 7 dies.

3. Quan hi hagi un cas positiu al grup de convivència estable (GCE) s’oferirà i es recomanarà la possibilitat de realitzar un test d’antígens gratuït entre els dies 0 i 1 a una farmàcia autoritzada.  En el cas d’Educació Infantil s’oferirà en un punt centralitzat que l’escola informarà.

4. L’infant que presenta UN ÚNIC SÍMPTOMA compatible amb la COVID-19 (febre a partir de 37,5ºC, tos, dificultat per respirar, refredat nasal, mal de coll, dolors musculars, mal de cap, mal de panxa, vòmits, diarrea i/ pèrdua d’olfacte o gust) caldrà que es faci una prova diagnòstica i no podrà tornar al centre fins que tingui un resultat negatiu.Aquesta gestió l’haureu de coordinar amb el metge de referència.

5. Les aules, com fèiem fins ara, estaran constantment amb ventilació

Moltes gràcies per la vostra col·laboració i molt bon trimestre!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *