Ens preparem per en Carnaval!

Tal i com ja us vam anunciar fa uns dies  enguany també celebrem la festa de Carnaval a l’escola. Això sí, adaptada al moment actual que vivim per la pandèmia.

Compartim l’organització per aquests dies de festa i gresca:

• Dijous 11 celebrem dijous gras i esmorzarem entrepà de botifarra d’ou. El mateix dijous rebrem el Rei Carnestoltes acompanyat pels tabalers i el Consell del Bull  que ens farà el pregó i ens portarà  les ordres que haurem de complir al llarg de la setmana.
  • Divendres, 12  tal i com ja us vàrem informar fa uns dies, els nens i nenes hauran de venir disfressats al matí, des de casa. Agrairem que aquest dia esmorzin de manera més complerta abans d’arribar l’escola i que l’esmorzar que portin sigui fàcil de menjar. Farem una celebració interna  en el marc de l’escola on tots els infants i treballadors i treballadores podrem gaudir d’un dia de disbauxa i celebració tot garantint les mesures i restriccions per la Covid-19.
  • Dilluns, 15  no vindrem a l’escola perquè és dia festiu de lliure disposició.
  • Dimarts, 16  haurem de venir a l’escola com ens hagi manat el Rei Carnestoltes.
  • Dimecres, 17 farem el comiat de festa amb la Crema del Carnestoltes per acabar i posar fi a la festa.

Esperem i desitgem gaudir d’uns dies ben especials on tots els infants es trobin contents sense deixar de recordar que estem en temps de pandèmia i restriccions.

Us demanem si us plau, pel bé de totes i tots que, aquests dies i especialment el divendres dia 12, en cap cas us aglomereu a les entrades i sortides de l’escola. Cal que entre tot@s fem que l’escola i l’exterior a ella, siguin espais segurs i no ens podem relaxar. Serà molt important vetllar pels horaris d’entrada i sortida com cada dia.
Recordem que el Departament no permet fer fotografies ni vídeos amb cap mena d’aparell des de l’exterior.

Feliç setmana de Carnaval…!!!

A continuació compartim una de les cançons més famoses entre els nostres Patufets i Patufetes: “JO SÓC FELIÇ”

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *