Com està senyalitzada l’escola?

29 de setembre de 2020

Aquest curs, degut a la situació del COVID, l’escola va iniciar, visualment, diferent. Calia estructurar i organitzar circuits d’entrada i de sortida als patis, a les aules… tal i com s’especifica en el Pla Organitzatiu curs 20-21.

Amb aquestes fotografies mostrem com estan senyalitzats espais de l’escola, visualment clars per ajudar als infants.

L’entrada principal, per on accedim el personal de l’escola i les famílies amb cita prèvia amb en Xavi, tenen a l’abast la catifa de desinfecció i el gel hidroalcohòlic.
Les escales per on accedeixen a les aules i/o al pati el cicle dels Mitjans estan senyalitzades amb el circuit de pujada i baixada i, també, amb la catifa de desinfecció.
La mateixa catifa i senyalització està a la l’escala per on pugen el Cicle dels Grans.
Dispensadors de papers i reguladors d’aforament a tots els lavabos de l’escola. A més. es garanteix la presència d’un adult per ajudar a regular aquest espai.
Indicacions, visualment clares, per com rentar-nos les mans.
A totes les aules hi ha recordatoris sanitaris per aquest curs. Són hàbits fonamentals a treballar i acompanyar als infants aquest curs. Aquests en concret sobre l’ús de la mascareta estan presents a les aules de Primària.
Els espais sense ventilació on no s’hi pot accedir estan marcats amb senyals indicatives.
Els passadissos també. igual que les escales d’accés, estan senyalitzats amb el circuit d’anada i de tornada.

Us recordem que, dins de la pestanya ” Covid.19 (curs 20-21) podreu trobar tota la informació de l’escola actualitzada, així com autoritzacions i informacions del Departament i /Salut

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *