Com arribar-hi

Recomanacions a favor d’un model de mobilitat m√©s sostenible i saludable

• Podeu venir a l’escola a peu o amb vehicle sense motor.
  • Podeu coordinar l’anar a l’escola i la tornada amb altres fam√≠lies amb la idea de fer d’acompanyant d’un grup de nenes i de nens.
  • Podeu fer √ļs del transport p√ļblic. Les l√≠nies del Matar√≥ Bus 3 i 8 tenen parada propera a l’escola, a la Ronda Cervantes i al carrer Floridablanca, respectivament.
  • Podeu compartir el cotxe privat amb altres fam√≠lies per reduir l’impacte de vehicles durant els moments d’entrada i sortida de l’escola.

L’estacionament:

• Hi ha habilitades diverses zones de c√†rrega i desc√†rrega per la zona. Les m√©s properes s√≥n: al carrer Sol√≠s (just davant de la porta principal de l’escola), a la ronda Cervantes, al Cam√≠ Ral i al Carrer Pacheco.
  • Eviteu estacionar o fer aturades en el gual i contragual del carrer Enric Granados (entre Sol√≠s i Herrera) i en passos de vianants.