Gràcies Blanca!

Avui 30 de gener de 2024 hem acomiadat a la Blanca, la nostra conserge. Ha estat un comiat al pati, carregat d’afecte i d’agraïment. Hi ha estat present tota la comunitat educativa del Solà: els nens i les nenes, l’equip de mestres, l’equip de consergeria i d’administració, el personal de suport educatiu, Kaliu, Clic-Clac, l’equip de neteja i una representació de les famílies.

La Blanca va arribar el 2018 a la nostra escola. Durant aquests sis anys, cada dia, ens ha desitjat un bon dia, ha acollit, acomiadat i atès els nens i les nenes i les seves famílies, ens ha facilitat, i molt, la nostra tasca, ha col•laborat sempre que li ho hem demanat i ha estat ben atenta a les necessitats estructurals de l’escola.

Li hem fet tres regals:

• Un llibret ple de missatges amb veus i grafies d’infants. En les seves pàgines, els nens i les nenes han expressat una petjada, la que deixa en les seves vides a l’escola, la seva estima, el seu agraïment i fins i tot el seu convit: Vine a veure’ns sempre que vulguis!
  • Un conte: En Benet i el seu roure. Igual que l’escola, l’arbre d’aquesta història representa un espai de protecció, de trobada, de joc, de descoberta, d’aprenentatges, de converses i de moments emocionants. El llibre també ens fa pensar en la Blanca i en la seva sensibilitat vers la natura.
  • Un bonsai. Blanca, cuida’l, parla-li fluixet i explica-li tot el que hem viscut, que ha estat bo. Els bonsais tenen el potencial de créixer durant molts anys. Envelliu junts. Evoca pau, tranquil•litat i harmonia, just allò que desitgem que trobis en el teu nou lloc de treball.

Gràcies per la teva implicació, per l’acompanyament que ens has fet a grans i a petits, per la responsabilitat que has mostrat i la confiança que ens has transmès. T’enyorarem segur!

Una abraçada amb tota l’estima.

Comunitat educativa de l’escola Montserrat Solà