Participem en un projecte Erasmus+

De l’11 al 15 de juliol, l’equip de mestres del cicle de Petits, ha participat en una formació organitzada per la Universitat de Presov amb altres professionals de Malta, Regne Unit i República eslovaca. Aquestes jornades s’han celebrat a Bratislava (Eslovàquia) i s’emmarquen dins del projecte Erasmus+ “Si és bo per als ocells, és bo per a tu. Aprenentatge Social i Emocional mitjançant l’aproximació de la natura a les escoles”, que s’ha dut a terme aquest curs amb els infants d’Infantil i les seves famílies. Han estat una oportunitat interessant per conèixer altres professionals i les seves experiències educatives.

Emocionar-se a través del vincle amb la natura i despertar la curiositat, la confiança, la cura, l’empatia i el compromís
en una espiral de relació i aprenentatge entre els infants i el seu entorn.

Vam poder compartir l’experiència viscuda a la nostra escola i amb els nostres infants: la lectura de contes, les observacions directes, les converses i diàlegs, el moviment corporal, les activitats sensorials, el dibuix i les construccions… També els vam explicar el procés de transformació del pati, en el qual hi participa tota la nostra comunitat educativa.

El pati, espai exterior a favor del moviment, la comunicació, la calma, l’experiència amb la natura, la creativitat, les habilitats socials i l’aprenentatge.