El treball per racons és una metodologia que consisteix en organitzar l’aula en diversos espais on l’alumnat, distribuït en petis grups, realitza activitats simultànies de manera autònoma. Ajuda als infants a saber organitzar-se, a planificar-se la feina i, alhora, a guanyar en seguretat i confiança. També ajuda als professionals a poder portar a terme activitats més individualitzades.
Aquest primer trimestre:
-hem treballat diferents tècniques artístiques: l’aquarel·la, la tempera amb pinzell, mans i altres elements naturals; els playcolor, rotuladors, entre d’altres;
-hem descobert el traç vertical a partir de la línia imaginària que es dibuixa amb la caiguda de les fulles a la tardor i les gotes de pluja;
-hem treballat la motricitat fina, pas previ a l’escriptura, retallant i moldejant plastilina i fang, enfilant peces i elements naturals, encaixant peces, etc;
-ens hem endinsat en el món de les lletres a partir dels noms de cadascun dels nostres companys/es
-hem fet construccions amb diferents materials com cilindres, llistons, Kapla i objectes de la vida quotidiana; hem jugat amb el tren de fusta,..
A continuació us deixem un recull de fotografies!