COMIAT NENS I NENES DE SISÈ

Ja des de la prehistòria els Homo Sapiens s’unien dins les coves per representar gràficament les seves caceres. En aquests moments compartien les seves vivències, és a dir, ja creaven històries conjuntes. Compartir, cooperar i col·laborar els uns amb els altres ha format part de l’essència humana des del naixement.

Avui divendres compartim amb tota l’escola aquest pas del temps. Totes les classes han volgut dedicar uns minuts per acomiadar-se de tots els nens i nenes de sisè. Recordarem sempre molts moments amb tots vosaltres. Potser no quedarà una paret pintada com feien els antics egipcis però tenim la capacitat de guardar dins el nostre gran tresor els moments més significatius: la nostra memòria.

Nens i nenes de sisè, pareu atenció perquè aquest vídeo és molt emotiu. No enduriu els vostres cors perquè avui toca deixar-vos emportar per la màgia de l’escola.

Bon viatge nois i noies, us trobarem molt a faltar!

Escola Montbui