Comunitat de Mitjans. CASTANYADA

La Comunitat de Mitjans va celebrar una Castanyada ben divertida i emocionant! El matí va començar amb una carta ben especial on la Castanyera ens informava que just quan ens estava deixant les castanyes al pati, algú la va segrestar! Juntament amb les castanyes ens va deixar uns mapes de l’escola on hi havia marcats els amagatalls de quatre sospitosos!

Cada grup-classe va haver de buscar-los per la zona assignada en el mapa i, seguidament, completar un seguit de reptes per acabar descobrint qui l’havia segrestat!

Finalment, vam poder trobar-lo superant els reptes de forma cooperativa i, gràcies a nosaltres, la Castanyera va poder seguir repartint les castanyes a totes les escoles.

Moltes felicitats, nens i nenes de la Comunitat de Mitjans!

Us deixem un recull de fotos d’aquell dia: