3r. Teatre: la caputxeta forçuda

El divendres 1 de juny els alumnes de 3r. van representar una obra de teatre.  Les mestres van dir unes paraules:

“En primer lloc ens agradaria felicitar al tots els alumnes de 3r pel gran esforç que han fet per tirar endavant aquesta obra de teatre. S’han esforçat i han treballat molt i sobretot han estat un equip. Preparant l’obra, assajant, pensant en el vestuari, equivocant-se… s’han adonat de la importància de treballar en grup (en aquest cas un grup de 50 alumnes, que no és poc), han après el valor de l’ajuda (tant de rebre-la com d’oferir-la), del companyerisme, de la confiança a cada un d’ells i a si mateixos, a sentir-se igual d’importants sense ningú per sobre de ningú. I no ho haurien aconseguit si no haguessin anat tots junts i a una.

En segon lloc agraïr la feina a casa de tots els pares i mares, que segur que us heu après els papers dels vostres fills! I sobretot la col·laboració espectacular del Bruno Carriqui, que ens ha construït la casa de la caputxeta i de l’Eli Albacete que ha preparat els balls dels arbres i les flors. I per acabar volem donar les gràcies al Ferran Puertas per tots els consells desinteressats.

MOLTES GRÀCIES!