PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-21

Període de preinscripció:

A partir del 13 de maig i fins el 22 del mateix mes es podrà dur a terme la preinscripció escolar per als ensenyaments de primer i segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria. A causa de les circumstàncies extraordinàries per la COVID-19, es promou la preinscripció telemàtica i amb l’objectiu de garantir l’equitat, es reservaran uns dies específics per atendre les preinscripcions presencials.

S’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre, i queda substituïda per utilitzar el formulari telemàtic i enviar la documentació necessària -escanejada o fotografiada- mitjançant un correu a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció.

Documentació i criteris de prioritat

Oferta de places escolars

PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA – del 13 al 22 de maig

ACCÉS AL FORMULARI

Un cop realitzat el formulari caldrà que envieu el justificant de la sol·licitud i la documentació necessària escanejada o fotografiada a la bústia de correu oficial del centre:  a8043942@xtec.cat

Un cop hàgim rebut la vostra documentació, rebreu un correu justificant la recepció.

PREINSCRIPCIÓ PRESENCIAL – del 19 al 22 de maig

PREINSCRIPCIONS : Cal demanar cita prèvia

CONTACTE PER DEMANAR CITA PRÈVIA: telèfon 659949623 -93 8650833 – aplicació Departament  (pendent de publicació)

Horari d’atenció de 9:30 a 12:00h

SOL·LICITUD D’ADMISSIÓ (cal portar el full omplert)

Juntament amb la sol·licitud caldrà que porteu la documentació necessària (original i fotocòpia)

MESURES SANITÀRIES

Només s’atendrà a una persona per preinscripció. Cal que compliu amb la normativa de portar mascareta, guants i respectar la distància de seguretat.

INFORMACIÓ DE L’ESCOLA (enllaç als documents de centre)

Els passats dies 4 i 5 de març vam celebrar la Jornada de Portes Obertes, on les famílies acompanyades dels mestres, famílies i infants van poder visitar l’escola, conèixer la metodologia i els projectes singulars que portem a terme.

Us adjuntem dos vídeos, un on els alumnes de l’escola us expliquen els Projectes Singulars i un altre on podeu veure un dia a la Comunitat de Petits.