Escola. DIADA LITERÀRIA

El passat 22 d’abril vam gaudir d’una diada literària molt especial!

La Comunitat de petits van conèixer l’Ot el Bruixot, el personatge més conegut d’en Picanyol, mentre que a primària, la protagonista va ser la Mafalda, d’en Joaquín Salvador Lavado Tejón, conegut com a Quino.

Durant la jornada es van realitzar activitats en relació al treball del còmic i el coneixement dels seus autors, es van treballar els personatges, també es van treballar diferents tires còmiques i finalment es va fer una petita teatralització.

Treball del còmic, dels autors i de les tires còmiques:

Teatralització:

A continuació us deixem els diferents vídeos on els i les alumnes fan la teatralització de les tires còmiques:

Comunitat de Mitjans

Comunitat de Grans