Escola. ACTIVITATS DE NADAL

CONCERT I DECORACIÓ DE NADAL

Com cada any, els i les alumnes de l’escola hem cantat la nadala que hem estat preparant a Música. A més a més, aquest any hem pogut recuperar l’organització d’abans de la pandèmia i les famílies han pogut entrar al gimnàs per veure el concert.

D’altra banda, una vegada més, famílies i infants conjuntament hem pogut col·laborar amb la decoració nadalenca de l’escola. Hem creat unes boles de Nadal d’allò més originals i boniques.

INTERCANVI DE POEMES

A l’escola és costum compartir el poema de Nadal que es treballa a la classe amb un altre grup de l’escola. Així, padrins i fillols per fi hem gaudit d’aquesta activitat plegats.

A continuació, teniu una petita mostra dels moments viscuts. Esperem que gaudiu molt mirant-los.

TIÓ

Com cada any, els infants de l’escola hem fet cagar el Tió que vam anar a buscar al bosc. Fer cagar el Tió es una de les activitats nadalenques més esperades. Després de donar-li trossos de pa, peles de mandarina, galetes…el passat dimarts dia 20 el vam fer cagar!
Ens ha agradat molt tornar a veure’l i ja estem esperant amb moltes ganes la seva visita l’any vinent.
Aquí teniu unes quantes fotos perquè veieu com hem viscut aquest instant tan màgic.