6è. PODCAST MUSICAL

Els nens i nenes de sisè continuem amb el projecte de l’Escola a la Ràdio!

Ja fa alguns mesos que, per grups, estem treballant en els temes dels quals volem parlar al nostre programa, en l’elaboració del guió, així com en les tècniques que ens ajudaran a millorar la nostra expressió oral. Només ens quedava fer la gravació perquè Ràdio Caldes ho pogués emetre. A diferència d’altres anys, i a causa de la situació de pandèmia, hem hagut d’elaborar íntegrament el programa des de l’escola, però això no ens ha impedit que ens convertim en autèntics/ques locutors/es de ràdio.

A partir d’avui, tots els dimarts de 5 a dos quarts de 6 de la tarda tindreu l’oportunitat d’escoltar els nostres podcasts a l’emissora de Ràdio Caldes (107.8 FM).

Avui és el torn d’un grup d’alumnes de la classe de 6è C, Pont Romànic, els quals han centrat el seu podcast en la música. Per si no heu tingut temps d’escoltar-ho, us convidem a fer-ho a través del següent enllaç: