6è. L’ESCOLA A LA RÀDIO. 1r PROGRAMA

Avui, dos grups d’infants de 6è han gravat el primer programa de la Ràdio a l’escola d’aquest curs. Han sortit temes com la literatura, el cinema, els fixatges de futbol més importants, la Prince Cup… També han parlat dels videojocs EAFC 24 i el Fortnite. Han fet una crida per aconseguir un local pel CAU, han promocionat l’obra de teatre Atrapasomnis, que portaran a terme dues components del grup i fins i tot han parlat sobre l’experiència d’un dels infants com a jugador del Barça i d’un pintor molt important a Caldes, en Ramon Vilanova, avi d’un alumne de 6è.

Com ja sabeu, el programa s’emet en directe a l’emissora Ràdio Caldes (107.8 FM) els dimarts a les 11:30h, però per si no heu tingut l’oportunitat d’escoltar-lo, us fem arribar l’enllaç al Podcast a continuació: Programa 21/11/23