Grups. Sortida al Rukimon
ELS DIES 25 I 26 DE MARÇ ELS GRUPS DE LA COMUNITAT DE PETITS VAM ANAR AL RUKIMON. A CONTINUACIÓ US DEIXEM UN RECULL DE FOTOS PERQUÈ PODEU VEURE COM VAN GAUDIR ELS NENS I NENES.
Grups. Sortida al Rukimon Llegeix més »
ELS DIES 25 I 26 DE MARÇ ELS GRUPS DE LA COMUNITAT DE PETITS VAM ANAR AL RUKIMON. A CONTINUACIÓ US DEIXEM UN RECULL DE FOTOS PERQUÈ PODEU VEURE COM VAN GAUDIR ELS NENS I NENES.
Grups. Sortida al Rukimon Llegeix més »
Durant la del 12 al 16 d’abril, els i les alumnes de sisè vam participar en una simulació d’un projecte llei, basat en les mesures contra el canvi climàtic i els seus efectes, una activitat organitzada pel Parlament de Catalunya. Aquest any, a causa de la pandèmia, no es va poder realitzar presencialment i es
6è. SOM DIPUTATS I DIPUTADES Llegeix més »
El podcast d’aquesta setmana ha estat centrat en un tema molt actual i conegut per tots i totes nosaltres, el Coronavirus. Un grup de nens i nenes de la classe de 6è A han sigut els encarregats d’elaborar-lo. Si no vau tenir l’oportunitat d’escoltar-ho en directe, el dimarts a les 17:30h, us convidem a fer-ho
6è. PODCAST CORONAVIRUS Llegeix més »
Els nens i les nenes de tercer han tingut la sort de gaudir d’una altra sortida espectacular! Al matí vam anar a veure l’òpera “La petita Flauta Màgica” al Liceu de Barcelona! Van sortir encantats d’haver pogut gaudir de l’espectacle en un entorn tan màgic i especial! Després van anar al parc de l’Hostal del
3r. SORTIDA AL LICEU Llegeix més »
Els nens i nenes de 1r hem gaudit d’un espectacle sobre L’univers de la lluna amb el fil conductor de la música en directe. Han tocat diferents instruments: el saxofon tenor, el saxofon soprano, l’acordió i el piano. També han cantat i ha estat molt bonic.
1r_L’univers de la lluna Llegeix més »
El dilluns 12 i el dimarts 13 d’abril els nens i nenes de 1r vam anar de convivències al Mas Saiol de Moià. Va ser molt emocionant i ens vam convertir en pirates per poder trobar el tresor del Barba Negra. Ens ha agradat molt dormir en lliteres, el menjar estava boníssim i els monitors
1r_Convivències al Mas Saiol Llegeix més »
Els nens i nenes de sisè continuem amb el projecte de l’Escola a la Ràdio! Ja fa alguns mesos que, per grups, estem treballant en els temes dels quals volem parlar al nostre programa, en l’elaboració del guió, així com en les tècniques que ens ajudaran a millorar la nostra expressió oral. Només ens quedava
6è. PODCAST MUSICAL Llegeix més »
Els nens i nenes de tercer han estat treballant l’espai STOP MOTION. Han gaudit deixant-se portar per la seva creativitat i treballant de manera cooperativa. Voleu veure els resultats? Aquí els teniu:
Aquí teniu una mostra del centre d’interès que han estat treballant la classe dels esquirols.
Esquirols. LES OLIVES Llegeix més »
A la nostra escola sabem que la millor manera d’aprendre sempre és generant emocions, ja sigui jugant, cantant, experimentant o a partir de contes. És per això, que l’aprenentatge de la llengua anglesa també segueix aquestes premises. Aquesta vegada aprenem una cançó i juguem tot integrant la llengua anglesa amb naturalitat. Descobrirem qui ha agafat
Tortugues. WHO TOOK THE COOKIE? Llegeix més »