6è. L’ESCOLA A LA RÀDIO: ELS VIDEOJOCS, INTERNET I LES VACANCES DE NADAL
Avui dimarts 25 de gener, un grup de nois i noies de 6èA hem anat a Ràdio Caldes a fer un programa en directe. Inicialment, estàvem molt nerviosos/es, però un cop hem començat, ja ens hem tranquil·litzat, i cal dir que ens ha sortit molt bé! El primer grup hem parlat dels videojocs i d’Internet, […]
6è. L’ESCOLA A LA RÀDIO: ELS VIDEOJOCS, INTERNET I LES VACANCES DE NADAL Llegeix més »










