General

CONTINUEM FENT CAMÍ

Des de fa tres anys la nostra escola es troba immersa en un procés transformador que té com a objectiu reflexionar per a generar accions que millorin la nostra acció educativa. Acollides al programa PAcTE/ ExC (Pla d’Acceleració de la Transformació Educativa / Eines pel Canvi) que impulsa la Direcció General d’Innovació, Digitalització i Recerca Educativa formem

CONTINUEM FENT CAMÍ Llegeix més »

Escola. MEDIADORS AL PATI

Aquest any, ja hem fet les formacions per a poder començar el projecte de Mediadors al pati, que consisteix en què els propis alumnes resolguin els conflictes que puguin sorgir a l’hora del pati amb l’objectiu principal de millorar la convivència escolar. Com que continuem sense poder barrejar-nos al pati, aquest curs hi haurà mediadors

Escola. MEDIADORS AL PATI Llegeix més »

2n. SORTIDA BARRI

Els nens i nenes de segon estem treballant el centre d’interès del barri. Per conèixer-ho bé, vam fer una sortida pels carrers del barri Camp de L’Arpa, pel bosquet que tenim al costat de l’escola i també vam visitar la fàbrica J. Balaguer. Aquí us deixem un recull de fotos!

2n. SORTIDA BARRI Llegeix més »

2n. SORTIDA THERMALIA

En les darreres setmanes hem anat al museu Thermalia i hem realitzat un taller d’estampació en referència a Manolo Hugué i Picasso, dibuixant un toro i un colom. També vam fer una visita al museu i ens van explicar la vida del Manolo Hugué, la Totote i la Rosa. El resultat del taller ens ha

2n. SORTIDA THERMALIA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut