MÉS ACTIVITATS NADALENQUES

A la classe del Mic també volem compartir amb vosaltres la resta d’ activitats relacionades amb el Nadal. Uns dies abans de començar les vacances vam visitar la paradeta de Santa Llúcia que hi havia al vestíbul de primària. Un altre dia vam pensar entre tots quin eren els nostres Desitjos de Nadal i els vam escriure en dues tires que després vam decorar, plastificar i penjar als arbres de l’entrada a l’escola. També vam rebre la carta del Tió, que ens demanava ajuda perquè s’havia perdut al bosc, per la qual cosa el vam anar a buscar i el vam portar a la nostra classe (atipant-lo fins el dia 22, que el vam fer cagar). Ens va cagar neules, torrons de xocolata i monedes! Mmmmm, com ens van agradar!

L’últim dia també vam escriure la Carta als Reis. La vam fer a la pissarra i al costat hi vam enganxar els dibuixos de les joguines que ens agradaria que ens portessin (una pilota, un Mic, etc.)

I… sabeu què? En tornar a l’escola el primer dia després de les vacances, la Gemma ens va dir que a vegades els Reis deixaven joguines a l’aula de psicomotricitat. Classe per classe vam anar-hi per a comprovar-ho i… sí que hi vam trobar un munt de regals!! Cada paquet estava marcat i així vam saber quins eren els nostres.

Que bonics els regals dels Reis! Ens vam posar tots molt contents i ja vam començar a jugar-hi aquell mateix dia!

Ah! Tornant de les vacances també vam fer un mural molt especial. Hi vam enganxar les joguines que prèviament havíem retallat de diferents catàlegs. Ens ho vam passar molt bé!

Aquí us deixem les fotos de totes aquestes activitats…