EL NADAL I ELS REIS A LA CLASSE DE LA FROZEN

Aquestes dates són molt especials pels nens i nenes, a la classe de la Frozen també ho hem vinscut amb alegria, emocions i molta il.lusió.

Una tarda ens vam trobar una carta del Tió, ens deia que s’havia perdut pel bosc quan venia camí de la nostra classe.

No vam dubtar ni un moment i vam sortir cap al bosc de davant de l’escola a buscar-ho i de seguida el vam trobar, un cop a la classe li vam buscar un raconet perquè estigués còmode i el vam tapar amb una manteta.

Li vam anar posant menjar cada dia fins que va arribar el dia 22 de Desembre i entre tots i totes el vam cagar tot cantant la seva cançó, ens va cagar turrons, neules i una moneda de xocolata per cadascu de nosaltres.

Tornant de les vacances de Nadal, vam anar a veure si els Reis també havien passat per l’escola i ….sorpresa!!!

Ens van portar moltes coses i vam aprofitar a jugar-hi amb elles aquella tarda. Ens ho vam passar molt bé!.

Vam aprofitar a mirar catàleg de joguines que teniem a la classe, vam buscar les joguines que els reis ens havien portat a casa, les retallavem i les enganxavem al mural dels regals.

Han sigut uns dies de moltes emocions.