CANTADA DE NADALES 2020

Aquest Nadal està essent ben diferent de tots els altres però hi ha coses que fan festa, que fan Nadal, que fan tradició, que fan escola…I una d’elles és la cantada de nadales de l’escola. Tot seguit (clicant a la imatge) podreu gaudir del concert de nadales d’aquest any. Un concert diferent, adaptat a la situació però igual d’emocionant i amb tota la il·lusió de cada Nadal. Esperem que us agradi i que passeu unes festes fantàstiques!

PASTORETS 2020

Aquest curs està sent molt especial en molts aspectes. També ho seran les festes de Nadal i les tradicions. Malgrat tot hi ha tradicions que ni tan sols el COVID podrà canviar. Clicant a la imatge podreu veure els Pastorets de l’escola Ametllers d’aquest curs 20-21. Hi han participat tots els grups classe de cicle superior fent d’actrius i actors amb tota la il·lusió del món. Esperem que us agradin i aprofitem l’avinentesa per desitjar-vos unes MOLT BONES FESTES!!

SOM LA CLASSE DE LA LLUNA

El grup EIC tenen com a mestres la Marta i la Gemma i han decidit que aquest any la seva aula es dirà la classe de la LLUNA!!!

Segur que serà un any amb una pila d’aprenentatges ben bonics, potser no tant bonics com és la Lluna, perquè la Lluna n’és molt de bonica. Però ben segur que riurem i aprendrem un munt de coses!

SOM LA CLASSE DELS METEORITS

El grup M3 tenen com a tutora la Josefina i han decidit que aquest any la seva aula es dirà la classe dels Meteorits!

Segur que serà un any ple d’aventures fantàstiques i descobriments sorprenents. Estem segurs que durant el curs ens cauran del cel un munt d’aprenentatges nous; igual que els meteorits que de tant en tant cauen a la Terra. 😊

SOM LA CLASSE DE LA VIA LÀCTIA

El grup M2 tenim com a tutors la Mar i el Gerard. Seguint el projecte del curs ens vam posar a investigar, a cercar informació, debatre i finalment hem decidit que serem la classe de LA VIA LÀCTIA.

Aquest any emprendrem un emocionant viatge per l’Univers i per la “nostra” galàxia: la via làctia. Segur que aprenem i descobrirem moltíssimes coses!