URGENT

COMUNICAT D’ESCOLA

Tot torna a la normalitat. Els tècnics i bombers han descartat qualsevol situació de risc i/o perill.

Per qualsevol aclariment estem a la vostra disposició.

URGENT

Comunicat d’escola.

Per motius que s’estan estudiant, relacionat amb olor de gas, no hi ha accés al recinte escolar. Demanem a les famílies que a mesura del possible, no assistir a l’escola. Els mestres estarem situats a la zona de seguretat que ens marquin.

Els alumnes que vinguin per força major, que vagin amb el seu tutor o tutora o bé amb el mestre que li pertoqui a primera hora del matí.

Informarem de tot el porcés fins a la plena normalitat.

SANTA CECÍLIA

Com ja és tradicional, vam celebrar Santa Cecília. Al matí vam poder gaudir d’un concert en exclusiva:

A la tarda, vam fer una petita cercavila, amb la companyia dels grallers de Sant Joan de Vilatorrada i la nostra gegantona!

LA CASTANYADA A L’ESCOLA

El passat 31 d’octubre vam celebrar la festa de la Castanyada.

Pel matí, per celebrar la castanyada, les noies i nois de 5è han preparat 10 jocs diferents per a la resta d’alumnes de primària. Així vam començar la castanyada a toc de joc des de bon matí!

A continuació, vam fer els tradicionals balls de la castanyada.

I a la tarda, ens van visitar moltes castanyeres! Vam poder menjar un bon grapat de castanyes!!