VISITA EDITORIAL MEDITERRÀNIA

Els alumnes de 3r A i B han tingut la visita de la Lídia i  Montse de l’editorial Mediterrània.

L’objectiu d’aquesta activitat ha estat ensenyar-nos: Què és una editorial? Quins és el procés que es fa des que l’escriptor escriu la seva obra fins que arriba a les nostres mans? També, quantes persones treballen en aquesta elaboració?

I han escoltat bons consells: “Com la importància de fer el que més ens agradi”. La Montse era una nena que de petita l’encantava llegir i ara és escriptora i editora. Ha complert el seu somni.

Us deixem l’enllaç de l’editorial mediterrània per si voleu tafanejar els llibres que publiquen.