VISITA EDITORIAL CORIMBO

Els alumnes de 1r A i B han gaudit de la visita de RAFAEL ROS de l’editorial Corimbo.

Ens ha explicat moltes coses del que es fa en una editorial, i quanta gent es necessita per elaborar un conte.

Ha escoltat totes les nostres intervencions i ha respost els nostres dubtes.

A la nostra biblioteca tenim uns quants llibres de l’editorial Corimbo i són força macos.

El Sr. Rafael ens ha dit “que és molt important llegir per viure bé. I també que tenim molta sort de tenir tants llibres al nostre abast perquè quan el era petit no era així”.

MOLTES GRÀCIES Sr. RAFAEL ROS PER LA SEVA VISITA.

Aquí us deixem la pàg. web de l’editorial per si voleu donar una ullada del que editen.