EDUCACIÓ INFANTIL VISITA LA CASA DELS GEGANTS

Els alumnes d’educació infantil hem visitat avui al matí la casa dels gegants i ens ha agradat moltíssim.

Portem uns dies treballant els gegants i els capgrossos ( estem fent els nostres propis capgrossos als tallers internivells d’art) i ha sigut molt bonic poder veure el dimoni, el nen, la peixatera, el gitano, el guardia urbà…. així com els gegants (faraons, reis, xinesos, moros…).

Desprès de la visita que hem realitzat hem anat una estoneta a jugar al parc i hem tornat a l’escola amb autobús.

Ha sigut la nostra primera sortida d’aquest curs i esperem poder fer moltes més.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *