Principis metodològics Generals
- Interacció social: Considerem que l’escola no es pot deslligar de larealitat social, cultural i física que l’envolta, per això tenim en compte el nostre entorn en totes les situacions educatives que ho permeten.
- Aprenentatge significatiu: Procurem que l’alumnat aprengui de formaactiva a través de la motivació, la curiositat, l’observació directa i experimentació, sempre que es pugui, i amb aprenentatges significatius, partint sempre del seus coneixements
- Diversitat: Ens plantegem ladiversitat com un fet inherent a la nostra tasca. Cada alumne/a és diferent i aprèn de manera diferent, per tant, posem al seu abast tots els recursos necessaris per facilitar-li l’aprenentatge, adequant la nostra actuació a les seves característiques individuals.
- Avaluació: té com a funció ajustar l’ajut pedagògic a les característiques individuals de l’alumnat. Alhora ha de permetre determinar el grau en què s’han aconseguit les capacitats i competències que ens proposàvem en programar la nostra acció docent. Per això l’avaluaciócontínua és tant de l’alumne com del mestre i del