PROJECTE LILY BRIK A EDUCACIÓ INFANTIL

Avui els alumnes d’ educació infantil han marxat cap a casa molt contents amb les seves samarretes estampades i el seu lapbook sobre la grafitera Lily Brik. D’ aquesta manera donem per finalitzat el nostre projecte d’ art sobre aquesta artista lleidatana que ens va visitar el passat dia 24 de gener (veure els articles publicats). Hem après tots moltíssim, hem utilitzat aerosols, hem guarnit les aules i el passadis amb les seves obres més conegudes, hem dissenyat contes i molts puzzles,  hem fet un vídeo explicant la seva trajectoria i hem gaudit, en definitiva, d’ un projecte d’ escola molt motivador.

A continuació podeu veure cinc  videos curts de diferents activitats realitzades a educació infantil.