TALLERS CM

Durant aquest curs el CM treballem tallers de llengua, matemàtiques i informàtica en petits grups, durant una tarda.

La temàtica d’aquest trimestre es l’imperi romà. Els alumnes descobreixen aquesta part de la història de forma més motivadora. Un dels objectius es que els alumnes puguin explicar a la resta de companys d’altres cicles el que han treballat.

L’alumnat aprèn construint els seus propis coneixements. Aquests queden més consolidats i relacionats de manera pràctica amb l’entorn de la vida quotidiana.