BENVINGUTS I BENVINGUDES A L’ESCOLA MAGÍ MORERA

MEMÒRIA ENVASADA AL BUIT

Els actors que formen la companyia INSTANTROPIA ens han vingut a veure amb les seves titelles per a representar-nos el seu espectacle “MEMÒRIA ENVASADA AL BUIT”. Els alumnes afortunats que han pogut veure l’obra han quedat meravellats amb les titelles i amb la seva història.

Moltes gràcies als components de la companyia per venir a fer-nos partícips d’aquest espectacle i torneu a veure’ns quan vulgueu!

LA BICICLETADA

Per acabar la setmana del medi ambient, a l’escola hem fet una bicicletada per tota l’escola. Des dels més petits als més grans, de P3 a 6è, els alumnes han pogut gaudir del recorregut que han creat els alumnes de 6è.

THE COLOUR MONSTER

Els infants de P5 han fet el projecte “The Colour Monster”, han creat el seu propi llibre on s’explica la història d’un monstre que no sap el que li passa perquè s’ha embolicat amb les diferents emocions i ara li toca ordenar-les. I tot això ho han fet amb Anglès.

The P5 pupils have done “The Colour Monster”, they have made their own book, that book tells the story of a monster who doesn’t know what is happening to him because he has been involved with different emotions and now he has to order them. And all this has been done in English.

A EDUCACIÓ INFANTIL CONTINUEM TREBALLANT LA ROBÒTICA

Els alumnes d ‘educació infantil continuem fent robòtica i dissenyant les nostres propies catifes per treballar amb els beebots.
A més a més de treballar l’ abecedari, les formes, tamanys i colors, les botigues, els números, els daus, els laberints …estem treballant alguns contes  i també… Llegeix més»

AVENTURA DE LA VIDA

El passat dia 21 de maig, una representació dels alumnes de 4t de l’escola, vam anar a l’Auditori Enric Granados de Lleida a assistir a l’acte de cloenda de l’Aventura de la Vida. Aquest programa parla sobre els hàbits de salut beneficiosos per tots nosaltres, i tot el que ens ensenya ens agrada moltíssim.

L’acte va ser molt bonic, van fer una obra de teatre genial, i al final un company nostre va pujar a l’escenari a rebre un diploma del programa que fem.

Tot va ser molt bonic i ens ho vam passar molt bé!!!