I3 DESCOBREIX EL LABORATORI DE LLUM

Els alumnes d’I3 ja estem perfectament adaptats a l’escola i aquesta setmana hem descobert un nou espai, el laboratori de llum i ens ha agradat moltíssim. Per nosaltres tot és nou (les taules de llum, les pintures fluorescents…) però a més a més aquest curs tenim més material i molt bonic. Hem gaudit molt fent racons dins l’aula.

“L’infant aprèn a través dels sentits, s’obre pas al món jugant i experimentant, provant i comprovant.

A través dels elements lluminosos es poden crear tantes situacions, escenes, experiències i invents com es puguin imaginar. Els materials que es donen als infants, seleccionats de manera acurada ofereixen un recurs per a crear i composar imatges, jocs d’ombres, colors i dibuixos…” (Jenny Silvente).