Converses educatives

Benvolgudes famílies,

Com sabeu, juntament amb l’AFA, aquest curs hem iniciat les converses educatives, un espai de diàleg, on compartir i aprendre. Aquestes, estan pensades per a treballar, amb professionals experts, temes d’interès de les famílies de l’escola.

Aquestes converses son GRATUÏTES  i les fem en 📢divendres a les 🕒15h al 📍menjador de grans i estan enfocades a totes les famílies de l’escola.

Us deixem el calendari on, trobareu enllaçada informació de cadascuna.

Calendari:

➡️ 24 de novembre: “Taller de jocs de taula. Alternatives per tenir en compte per Nadal”. A càrrec de “Família intrèpida“.

➡️ 1 de desembre: Pantalles de 3 a 12 anys: “L’ús de pantalles a la infància: signes d’alerta i consells per a un ús saludable”. A càrrec de Dominica Díez, psicòloga clínica, responsable de la Unitat d’addiccions comportamentals.

DOCUMENTACIÓ RELACIONADA:

Control dispositius digitals

llibret-us-tic-correccions-2022-web

GUIA EFECTOS PANTALLAS (1)

Guia Les Tecnologies Digitals a la infància, adolescència i joventut

Dates de les properes Converses educatives.

➡️ 12 de gener: ” Els estadis del desenvolupament infantil, límits, les necessitats a nivell psicoemocional de l’infant”.  A càrrec d’Alícia Taraguell, psicòloga general sanitària.

➡️ 16 de febrer: “Pantalles !! Rutines saludables per anar a dormir sense pantalles, l’oci saludable i el temps en família” . A càrrec d’Alícia Taraguell, psicòloga general sanitària. ❗

Seguim treballant en altres xerrades. També us demanem que si hi ha algun tema que creieu que és necessari de tractar ens ho feu saber al correu de l’escola escola@escolalesbases.cat .

Atentament,

L’equip.