MIREM AMB UN LOT SI ELS OUS ESTAN FECUNDATS

Ja fa uns quants dies que tenim la incubadora i els ous que ens va portat el Josep a l’escola.

Hem fet un calendari per poder saber quin dia naixeran, hem de comptar 21 dies. Cada dia fem una creueta amb un retolador al dia i ja fa 10 dies que són a l’escola!.

Avui hem anat a la sala fosca i amb el lot del mòbil de la LLuïsa, hem estat mirant si els ous estaven fecundats. Hem tingut una grata sorpresa, ja hem pogut veure alguns ous fecundats, tenien una taca fosca. Els que no estan fecundats son de color taronja.

Hem ben mirat els ous, els hem pogut tocar amb molt de compte i hem notat que estaven calents, com si la mama gallina els estes covant. Hem posat aigua calenta a la incubadora ja que els ous necessiten humitat.

quan hem arribat a la classe cada nens ha dibuixat el seu ou, l’hem pintat i hem fet la taqueta fosca.

La setmana vinent tornarem a anar a veure els ous i comprovar si els pollets es van fent grans.

Us anirem informant!!!