Cinema a la fresca a l’escola


Aquest dijous 5 de setembre, veniu a l’escola La Vila per veure la pel·lícula Coco amb família i amics!
Obrirem portes a les 20h i oferirem servei de bar amb begudes i menjar (bikinis dolços i salats, creps, crispetes,…) pels que vulgueu sopar.
Podeu convidar a tota la família, amics i veïns.

L’entrada és lliure i gratuïta.En benefici del viatge de fi de curs dels alumnes de 5è

Organitza: 5AFA, AMPA i Escola La Vila

Química a l’escola

indexDimecres 19 de juny venen els alumnes de Batxillerat de l’ Einstein-Gymnasium Rheda-Wiedenbrück (Alemanya) a la nostra escola. Faran experiments químics amb els alumnes de 5è segons les indicacions i normatives de la Universitat de Bielefeld.

Els experiments es fan en anglès a English dins una activitat de science i d’ús de l’anglès a l’aula entre les 9.00 y les 12.30 h.

Els temes són l’aviació, el sucre i el medi ambient. Podeu veure totes les fotos de l’activitat clicant aquí