AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 7 a l’11 de juny)

Les nenes i nens de P4 durant el curs fem tallers de matemàtiques, us ensenyem algunes de les activitats d’aquesta setmana.

Aquesta setmana hem celebrat el dia mundial dels oceans.Les nenes i nens de P5 hem fet diferents activitats per seguir-nos conscienciant sobre aquest tema.

1r English: We make a Bingo card with numbers, colors and clothes. And we play Bingo!

Aquesta setmana a 3r hem fet el dia sobre rodes, practicant amb patinets i patins.

A Valors hem treballat la igualtat a través d’una activitat cooperativa.

Abans de començar un pla de treball, sempre proposem alguna activitat grupal que introdueixi el tema. En aquest cas a l’alumnat de 4t ens va encantar fer un kahoot per presentar l’últim pla de treball.

Aquesta setmana a 5è hem experimentat amb avions de paper, amb ous, aigua, vinagre i llum.

L’alumnat de 6è ens hem posat molt creatius aquesta setmana i hem fet pintures i dibuixos ben originals.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *