AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 27 de setembre a l’1 d’octubre)

La sala de psicomotricitat és un dels espais que més ens agrada als nens i nenes de p3!

Les nenes i nens de P4 hem menjat pomes i nespres del nostre hort!

Les nenes i nens de P5 hem començat a fer psico. Ho trobàvem a faltar!

A 1r hem començat a explorar els colors de la tardor a partir de diferents propostes artístiques, com la composició amb elements naturals, la pintura/dibuix al natural o el collage.

Aquesta setmana a 2n ens hem observat a nosatres mateixos i hem reflexionat sobre els colors de la pell. Hem observat que poden ser de moltes tonalitats diferents. Finalment, hem experimentat com aconseguir aquests preciosos colors barrejant pintura.  El 2nB ha estat confinat. Ens hem trobat per videoconferències per comentar el Pla de Treball, escoltar un conte i fer papiroflèxia.

A 3r la setmana passada, a l’hora de plàstica, vam representar un cor amb material reciclat.

Aquesta setmana hem estrenat la biblioteca de l’aula. Els hi agrada molt anar-hi a llegir. És un espai acollidor que convida a la lectura. També hem fet una videoconferència amb els companys de classe per veure’ns tots plegats i treballar les endevinalles dels mesos de l’any.

A 5è a Educació física hem fet els jocs de la mosca, les 10 passades.

A 6è hem començat els projectes de robòtica i llenguatge computacional

Al pati de grans hem estrenat el racó de la calma amb escacs i jocs tranquils.