AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 4 al 8 d’octubre)

Gaudim molt de les sessions de música amb la Susanna a P3.

Aquesta setmana ens han vingut a posar sorra als sorrals. Els de P4 em observat atentament el treball de les màquines.

P5 English:

I hope one and you hope two,

I am on red and you are on blue.

2n We count to 12 in English. Tic tac, tic tac, tic tac … BOOOOM!!!

A 3r els nens i nenes han disfrutat de l’aire lliure i de la companyia de tots els companys del curs jugant al futbol xinès. Un joc après a educació física i que els hi ha agradat prou, com per organitzar-se sols i  jugar tots junts a l’hora del pati. Enhorabona nois i noies!

English – Close your eyes and guess what is missing!

A 4t hem elaborat els nostres propis jocs de taula, pintant els taulells i escrivint-ne les normes del joc.

L’alumnat de 5è hem començat amb força i ja hem provat jocs nous relacionats amb les taules de multiplicar i altres temàtiques.

A 6è, a l’assemblea d’aula fem propostes, intercanviem opinions, prenem decisions, arribem a acords, resolem conflictes, en definitiva,  parlem de qüestions relacionades amb l’organització i funcionament tant de l’aula com de l’escola en general.